دلشکسته ها خوش امدید

دلشکسته ها خوش امدید

تمامی دل نوشته ها با یک حس تایپ شده است. پس سری به تمامی مطالب بزنید و با نظرات خود مارا یاری کنید خواهشا جهت تبادل ، هنگام درخواست تبادل لینک آدرس وب خود را ذکر نمایید با تشکر

hhhh

 

کاری کرد که دوباره کوله بارم را ببندم
اگر رفتنی بودم چرا کمد لباس هایم را به من نشان داد
وچه زیباست رفتن بی بدرقه
وزیبا تر آن است که با هر صدایی برمیگردی و میبینی کسی برایت دستی تکان نمیدهدباور کردنش سخت است
چون زبانت عکس رفتارت بود
بعضی وقتها خودم را توجیح میکنم
که او........
اما واقعیت رفتن بی بدرقه ای بود که با تمام آوارگی ام تقدیم من کرد
چه عشق زیبایی
چه از خدا خواسته
خدایا شکرت
حداقلش این بود که او به مرادش رسید
نبودنم.....
نبودی که با تمام وجود خواستارش بود
فقط نباشم......
صبر کردم و صبر.....
اما حق با منطق بود.
همه چیز تمام شده و من با خودم به نتیجه نرسیده ام و باورش نمیکردم
انقدر تنها بودم و تنها که او مرا ندید و
تنهایی خودش را چسیبیده بود
زندگی ام را از امشب دوباره برنامه نویسی میکنمتنهای تنها
تا آخر بودن .....
تا آخر نفس کشیدن....
و......
تا آخرین روزی که نفس تنگ میشود و سخت
اما چشمانت در جمع دنبال کسی میگردد
عشق!چه واژه بی معنی
خدایا شکرت که تورا بی منت دارم
که در هر شرایطی کنارم هستی
حتی با تنهاییت!
شاید فکر کنی این ها حرف دوران کوتاهیست که با دیدن دوباره همه چیز مثل قبل و بهتر در جریان باشد
تو می آیی
یا شایدم من
اما جز جسمی بی روح که قلبی نابود و شکسته را یدک میکشد چیزی نمیبینیخسته ام
خسته خسته
این با از خسته بودن خسته نیستم
از خودم خسته ام
ازدلشکسته ای که هیچ ارزشی برای هیچ کس و جا و مکانی نداشته
ی مسافر
یک برنامه شاد کوتاه
یک همراه موقت
یا
ی احمق لاو
نمیدانم اما هرچه بود
تمام کرده است:
تمام وجودم را
احساسم را
خنده ام را
دیدن خودم در آیینه را
تبسم را
خشم را
حرافی را
در جمع بودن را
میل به خوردن و آشامیدن را
و....
کالبدی متحرک و برنامه ریزی شده
قشنگ است
خدایا ممنون
تشکر برای تقدیر زیباییست که برایم رقم زده ای
و تو
ای غریبه
تو بمان وافکارت
افکاری که به شک و گیر و عامل اعصاب و .... متهمم کرد
مهم نیست
اما فرصت زیادی داری
تا ببینی
درک کنی
لمس کنی
حس کنی
وبا تمام وجودت قبول کنی
او ارزشت را نداشت
به امید در اوج دیدنت
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سراوند ׀ تاریخ: یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:دلشکسته,متن جدایی ,متن تنهایی,نوشته عاشقانه,خداحافظی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید خواهشا جهت تبادل ، هنگام درخواست تبادل لینک آدرس وب خود را ذکر نمایید با تشکر


لینک دوستان

لینکهای روزانه

جستجوی مطالب

طراح قالب

CopyRight| 2009 , sanny.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.COM